روز های رفته زندگی ورق میزنم

روزهای رفته زندگی را ورق میزنم
چه خاطراتی که زنده نمیشوند
چه روزها که دلم میخواست تا ابد تمام نشود
چه روزها که هر ثانیه اش یک سال گذشت
چه فکرها که ارامم کرد
چه فکرها که روحم را ذره ذره فرسود
چه لبخندهایی که بی اختیار برلبانم نقش بست
چه اشکهایی که بی اراده از چشانم سرازیر شد
چه آدمها که دلم را گرم کردند وچه آدمها که دلم را شکستند
چه چیزها که فکرش را هم نمیکردم وشد
چه آدمها که شناختم و چه آدمها که فهمیدم هیچگاه نمیشناختمشان
وچه........
وسهم من از این همه , یادش بخیر میشود
کاش ارمغان روزهایی که گذشت
آرامشی باشد از جنس خدا
آرامشی که هیچگاه تمام نشود.....



نظرات شما عزیزان:

فاطمه کشاورز
ساعت21:35---4 شهريور 1396
دوست خوبم وبلاگت از دیدگاه من بسیااااااااااااااار زیبا بود اونقد زیبا و دلنشینه که بی صبرانه منتظر مطالب جدیدت هستم موفق و سر بلند باشی .خواهی که جهان در کف اقبال تو باشد خواهان کسی باش که خواهان تو باشد خواهی که جهان در کف اقبال تو باشد اغاز کسی باش که پایان تو باشد به وب منم سر بزن خوشحال میشم دوست خوبم از اشناییت بسیار مفتخر شدم.
پاسخ:سلام مرسی ک وبلاگم رو پسندیدی باشه حتما وبلاگ شمارو خوام دید امیدوارم زندگی ب کام باشه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 4 شهريور 1396برچسب:تنهایی, | 19:55 | نويسنده : younesmoradi |